فرامو.....

بخند....

تو خود میدانی..........

 

باید فراموشت کنم
چندیست تمرین می کنم
من می توانم !می شود!
آرام تلقین می کنم
حالم ،نه،اصلا خوب نیست
... تا بعد،بهتر می شود
فکری برای این دل آرام غمگین می کنم!
من میپذیرم رفته ای
و بر نمی گردی همین
خود را برای درک این ،صد بار تحسین می کنم!
کم کم تو بی من میروی...
این روزگار و رسم اوست!
این جمله را با تلخی اش ،صد بار تمرین می کنم ...........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,ساعت 23:8 توسط abjn|


آخرين مطالب
» من همونی...
» اشتبـــاه از مــن بــود...
» دو خط
» خدایا
» سال هاست
» نفس می کشم
» فقط تو
» بگذار....
» امامم

Design By : Pichak

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر